Излезе новия 3ds Max 2022

Autodesk обявиха новия 3ds Max 2022, с редица нови и подобрени функции по отношение на сигурността, моделирането, рендер процеса и представянето:

  • Сигурност – Safe Scene Script Execution и Malware Removal функционалност осигуряват защита от зловредни скриптове в сцената на 3ds Max.
  • Smart Extrude – подобрени команди за 3D моделиране. Добавен е Edit Poly Modifier за свободно моделиране и Cut Through функционалност за изрязване на отвори в Mesh геометрията.
  • Slice Modifier – Добавени са нови методи за разрези на елементи в 3ds Max 2022 като много-осово срязване, през отвори в геометрията или радиално.
  • Подобрено представяне при използване на Extrude Modifier и нагласяне на параметъра на изтегляне.
  • Symmetry Modifier – Добавени са методи за много-осова и радиална симетрия, както и спрямо ос на обект от модела.
  • AutoSmooth визуална оптимизация за сложни Mesh сцени.
  • Relax Modifier – новата версия 3ds Max 2022 включва алгоритни за запазване на обема на сложен Mesh обект с голяма детайлност.
  • Рендер подобрения – QT- базирани рендер настройки и нова Viewport Bloom опция в Quicksilver. С новия параметър Viewport Ambient Occlusion пък се оптимизира GPU представянето.
  • Arnold има подобрения за автоматично конвертиране на текстурни файлове в .tx формат, както и редица нови функции в
    Arnold RenderView прозореца. Добевен е нов Light Mixer Imager за подобряване на светлина при рендер, нов Bloom греещ ефект и следпроцесорно намаляване на шума на изображението.
  • Bake to Texture подобрена навигация чрез групиране на елементите за текстура, както и нови Utility Maps като Rounded Corners и Material ID.
  • Подобрено представяне на работни прозорци – лесно преминаване от плаващи прозорци в цял екран и нова комбинация CTRL+Space за включване и изключване на презентационен режим.