Курс 3ds Max и V-Ray 11-15 Септември 2017

В обучението се използва Autodesk 3dsMax 2017 и Chaos Group V-Ray 3.6. Целта на курса е навлизане в тънкостите и овладяване на специфични методи за моделиране, управление и визуализиране на 3D сцени за интериорен и продуктов дизайн. Курсът започва на 11-ти септември, има обща продължителност от 20 учебни часа и се провежда пет дни от 17:00 до 20:30 ч. Преподавател е Николай Михайлов – аниматор, визуализатор и лицензиран V-Ray инструктор.

Цената е 300 лв. с ДДС, за всеки курсист има осигурено работно място, но може да присъствате и с ваш лаптоп.

 

В курса ще научите:

  • Приложението на 3dsMax 2017 и V-Ray 3.6 за интериорна и продуктова визуализация
  • Методи за организация и изпълнение
  • Моделиране на обекти и сглобяване на сцени
  • Осветление чрез реалистични източници
  • Материали, текстури и оптимизация
  • Постпродукция и VR

Първи ден: МЕТОДИ

  • Организация на проекти и папки
  • Работа с клиенти и в екип
  • Подреждане на сцената, работа със слоеве, селекции и групи
  • Източници на модели, материали и текстури
  • Връзка с други програми

Втори ден: СГЛОБЯВАНЕ и МОДЕЛИРАНЕ

  • Подбор на материали и модели
  • Модификаторите Sweep, Symmetry
  • Създаване на сложни форми чрез Splines, Cross Section и Surface
  • Моделиране чрез Еditable Poly, Meshsmooth

Трети ден: ОСВЕТЛЕНИЕ и КАМЕРИ

  • Реалистично осветление – VRayLight, VRayIES, VRaySun, VRayLightMtl
  • Настройки на камера, бленда и експозиция
  • Бърз Rendering, използване на Override
  • Ambient Occlusion, Shadows and Caustics

Четвърти ден: МАТЕРИАЛИ и RENDERING

  • Избрани библиотеки
  • Модификация и оптимизация
  • Създаване на текстури
  • UVW Unwrap
  • Типови материали
  • Контрол на качеството на Render
  • Render елементи

Пети ден: ПОСТПРОДУКЦИЯ и VR

  • Симулация на драперии, пердета и вода
  • Пост продукция на интериори с Photoshop
  • Пост продукция за продуктова визуализация с Photoshop
  • Virtual Reality Rendering и постпродукци

Допълнителни РЕСУРСИ

  1. Модели на предмети и аксесоари
  2. Библиотеки с реалистични материали
  3. Завършени сцени с настройки
  4. PSD файлове с настройки за постпродукция

 

 

PDF Програма